1- ALO 182 aranarak ;
· Ev, iş, ankesör ve cep telefonlarından ALO 182 aranır.
· Çağrıyı karşılayan operatöre hastanın T.C. Kimlik Numarası verilir.
· Randevu talep edilen hastane, poliklinik ve varsa hekim tercihleri operatöre bildirilir.
· Operatör uygun tarih ve saat dilimlerini vatandaşa bildirir.
· Vatandaş seçimini yaparak randevusunu alır.
2- İnternet üzerinden (hastanerandevu.gov.tr) ;
· Hastane Randevu Merkezine ilk kez giriş yapılırken her vatandaş için ayrı bir hesap açılır. Bunun için ilgili yönlendirme adımları takip edilir.
· Hesap açıldıktan sonra RANDEVU AL butonunu kullanarak giriş yapar.
· Randevu almak istediği hastane, poliklinik ve hekim tercihini yaparak randevusunu alır.
3- Hastanemizde bulunan randevu masası görevlilerinden ;
· Eğer dilerseniz hastanemizdeki görevliler size randevu almanızda yardımcı olabilirler.
ALDIĞIM RANDEVUYU NASIL İPTAL EDEBİLİRİM ?
1- ALO 182 aranarak ;
· Ev, iş, ankesör ve cep telefonlarından ALO 182 aranır. Bu arama randevu zamanından en az 30 dakika önce yapılmalıdır.
· Çağrıyı karşılayan operatöre hastanın T.C. Kimlik Numarası verilir.
· İptal edilecek randevu bilgileri operatör tarafından teyit edildikten sonra randevu iptal edilir.
2- İnternet üzerinden (hastanerandevu.gov.tr) ;
· Randevu ekranına hastanın hesabı ile giriş yapıldıktan sonra RANDEVU AL linkine girilir.
· Alınmış tüm randevu bilgilerine erişilir ve istenen iptal işlemi gerçekleştirilir.
3- Hastanemizde bulunan randevu masası görevlilerinden ;
· Eğer dilerseniz hastanemizdeki görevliler almış olduğunuz randevunuzu iptal etme konusunda yardımcı olabilirler.